Monday, June 8, 2009

Kenduri Kahwin

As usual, when school holiday starts, kenduri kawen nyer season pn starts. So cuti sekolah kali nih, xder weekend yang sunyi bagi aku, setiap weekend terisi ngan kenuri kawen kwn2 n sedara.
Walaupn aku ni type yg malas g kenuri sbb tak suka layan makcik2 yg ska dok tnya bila nk kawen...oo kata ' dlu makcik tgk kecik, lanih dh besar pn'...of course laa aku dh besar kn..tk kn nk kecik cm tuh ja..adoi..makcik2...tp this time around..kenuri yang ada nih semua wajib aku pih...coz pengantin dia smua important person to me.. yg 1st 31 may 2009, kenuri bestfren aku, Sarah ngan pasangan dia Din..dlu dia ska kata kt aku dia tamau org jauh..nk org dekat2 ja..skali laki dia org Johor...hahaha..Sarah sabar naa...dah sayang tk kisah laa org mana kan..


for more pictures of Sarah's wedding tgk kt http://www.husainihassim.com/

No 2. ialah perkahwinan classmate aku...Siti Nadia..kami 1 klas masa form 5 n dia dok tepi Piah...dierg penyelamat aku bila tk wat homework dulu, mesti aku tiru dierg..N now dia dh kawen ngan pilihan hati dia org Kepala Batas...


N finally kenduri my cousin Shafiz ngan awek dia...hehe now wife dia....kenuri nih merupakan kenuri yang aku plg busy lam musim cuti sekolah kali nih...maklumla..kenuri sedara..

So untuk semua pengantin2 baru nih..n pengantin lama sekali aku doakan korang smua bahagia n berkekalan hingga ke akhir hayat.

No comments:

Post a Comment